Оваа веб страна користи cookies. Со понатамошно користење на оваа веб страна, вие се согласувате со нашата политика за cookies

Затвори
Избриши ме од Skype
Skype е услуга која ви овозможува да јавување на останати корисници кои што се достапни во моментот. Ако сакате да го избришете профилот Skype, прочитајте го упатството:

Поради начинот кој што Skype работи, бришење на корисник на Skype не е толку лесно како и со другите услуги. Ве молиме имајте предвид дека мора да бидете во можност да се најавите на вашиот Skype за може да се изврши бришење. Ако не можете да се пријавите , одете подолу на оваа страница додека не дојдете до наслов "Пријави проблем".

Пред да започнете, ќе треба да бидете апсолутно сигурни дека сте ги завршиле сите потребни претплати или автоматско плаќање. Погледнете подолу на оваа страница за посебни упатства за овој сегмент.

Испратете барање на Skype, и кажете им зошто сакате да го избришете вашиот профил на англиски јазик. Истрагата се поднесува преку оваа контакт формулар овде. Ве молиме да бидете свесни дека ќе биде потребно време (до 30 дена) за Администраторите на Skype да го отстранат целосно вашиот профил. По ова нема да биде можно некој да ве пронајде на Skype. Skype пријателите кои сте ги имале на својата листа се уште ќе ги имате таму, но тие нема да бидат во можност да контактираат со вас на кој било начин преку Skype.

Додека чекате за администраторите на Skype да го избришат вашиот профил, можете да ги избришете личните податоци, за да ги спречат луѓето да можат да ве пронајдат вас:

Побарајте од нас да го затворите вашиот Skype профил

Прво, осигурајте се дека сте ги откажале претплатите или периодичните исплати, и користење на било кој Skype кредит . Се што е поврзано со вашиот Skype профил - вклучувајќи контакти, набавки и историја - ќе бидат изгубени откако вашиот профил ќе биде затворен.

Следно, контактирајте со Skype Customer Service и кажете им зошто сакате да ја затворите вашата сметка.

Тоа може да потрае до 30 дена пред вашето име да исчезне од директориумот, но после тоа, никој нема да биде во можност да ве пронајде на Skype. Вашето име уште ќе се појавува во контакт листи на Вашите пријатели, освен ако не се отстранат, но тие нема да бидат во можност да ве контактираат.

Промена на сликата на профилот што не може да се користи за да ве идентификуваат. За да го направите тоа, кликнете на Skype> Профил> смени слика.

На Mac притиснете директно на сликата, а потоа изберете "Промена на слика."

Одјавете се на Skype на сите уреди и компјутери.. За да се направи тоа брзо и ефикасно може да ја внесете командата / remotelogout во прозорецот за разговор.

Извадете општи информации. Пријавете се на Skype интернет тука, , одете надолу кон дното на вашиот профил и кликнете на "Уредување на профилот", како што е прикажано на сликата:



Кликнете на "Уреди" во близина каде што вели "лични податоци", како што е прикажано на сликата:



Вие сега ќе биде во можност да го промените текстот што се појавува . Забележувате дека некои полиња се задолжителни, што значи дека тие не можат да стојат празни. Се уште е можно да се промени, на пример името само на иницијалите . Забелешка: Не ги бришете или менувајте вашата e-mail адреса. Ако нешто тргне наопаку во текот на процесот на бришење, на пр. ако ја заборавите лозинката или доколку Skype ви побара повеќе информации, тогаш ќе мора да ги контактирате преку e-mail контакт со служба за корисници.

Запирање претплати и автоматско плаќање

Ако сте се претплатиле за автоматско плаќање поврзано со вашиот Skype профил, тие плаќања можете да ги запрете.

Зачленување: За да ја откажете претплатата, погрижете се да го направи тоа најмалку 3 дена пред денот на обновување, ако не и тоа би можело да биде знак дека сте се подготвени за дополнителен период. Одете на овој линк и пријавете се на Skype интернет.

На левата страна на профилот, можете да ја видите листата на вашите членства (претплати на англиски јазик). Притиснете како што е прикажано на сликата:



Кликнете на претплата ако сакате да ја откажете. Ако имате само една претплата, можете само да притиснете на неа:



Кликнете "Откажи претплата".

Автоматско плаќање:

Логирајте се на вашиот Skype профил. Движите надолу да каде што вели "Детали за профил" и кликнете на "Автоматско надополнување."



Кон десната страна, ќе видите "Статус", во зелено поле, каде што вели "Овозможи" следно. На правото на "Овозможи" има линк каде што вели "Оневозможи". Кликнете тука за да се запре автоматско плаќање.



Пријавете проблеми?

Ако сте ги заборавиле вашето корисничко име или лозинка на вашиот Skype профил, го користите следниов метод за да ги добиете назад пред да може да се изврши бришење:

Оди на https://login.skype.com/recovery

Ве молиме внесете ваша e-mail адреса преку која сте регистрирани на Skype профилот во областа под текстот "Регистрирани мејл".

Вие ќе добиете е-маил од Skype со наслов "Вашите Skype детали." Горниот лев агол во пораката, од лево на Скајп логото пишува "Здраво", проследено со еден збор. Тој збор е вашето корисничкото име на Skype.

Подолу во е-мејлот е напишана сина порака "следете го овој линк". Кликнете на неа.

Вие ќе бидете пренасочени на веб-сајт кој изгледа како на сликата подолу. Кликнете на зеленото копче во која вели "Reset лозинка".



Ве молиме внесете лозинка која што сакате да ја користите во оваа област етикетирана како "Внесете нова лозинка Skype ". Повторете ја оваа лозинка во полето подолу, со ознака "Повторете лозинка". Потоа кликнете на зеленото копче во која се вели "Зачувај".



Вашата лозинка сега се менува и е она што штотуку сте го избрале. Сега можете да се најавите со вашето корисничко име и лозинка.

Повеќе информации

Повеќе информацииn и детали за контакт за Skype може да се најде тука: Skype

КОНТАКТИРАЈТЕ НЕ

Контакт     info@deleteme.mk     + 389 2 3230 635     бул. Гоце Делчев 18, 1000 Скопје